2008年10月24日 星期五

Pekkle 2009 Datebook

尋日收到雪藍通知pekkle 出左 2009 Datebook
本來都唸住去美寶到買,但係又費是麻煩,所以最後起屋企樓下買左就算啦。
其實見到佢個實物覺得佢好靚,起間精品店到唸左好耐,買幾多本好呢。見到本Datebook 又唔係好貴都係幾蚊。
但係唸左一陣最後都係買左一本。眼看環球正面臨百年難得一遇的
金融海嘯洗禮、股市 (自己又變大閘蟹
)、樓市亦急速下滑,四圍的公司都裁員、倒閉。雖然金融海嘯仲未嚟到香港,但當金融海嘯靜俏俏的抵步 (大家可以試下回想97年金融風暴時候的景況,今次的金融海嘯比風暴更為嚴重) 而又沒有任何的防禦措施,後果可能不堪設想


須然我公司公布左會堅持一個三不政策:其中兩個不係:1. 不裁員 2. 不減薪。真係無唸過我公司會起逆境的時候會安撫員工,起人心惶惶的時候,這是一個鼓舞!
但當全球經濟逆轉的時候,所有的堅持都會因為時間而改變。我唔係唔相信公司,但係事實會勝過一切
。起這個時候,最好都係儲多d錢,以防萬一待業的時候都無須擔心,可以當係一個短暫的休息囉。

所以我唸住後的日子都會儘量少買野,尤其係唔會再用天價去bid pekkle
的產品。雖然
好可愛,但係經濟動盪,股市不穩,唯有用這個方法去儲多d錢。

回想返數個月前開始寫blog 係唸住問雪藍取新興個地址,又真係估唔到會起個blog 度認到咁多blog友,又可以大家分享下大家的pekkle 珍藏,真係好開心呀。而往後我個blog 會多左好多同食物有關的網誌,希望大家唔好忘記我啦





 

沒有留言:

張貼留言