2008年10月9日 星期四

Pekkle BLOG 友見面篇

之前post 過一篇Pekkle 圍裙出嚟
有幾位blog 友對這條圍裙都有興趣
咁我就去我屋企樓下間店鋪買埋餘下的兩條送比首先留言的blog 友
今日終於都可以約到blog 友小草出嚟,張條半截圍裙送比佢啦
仲同佢起地鐡站傾左一陣,我見小草喜歡煮野食,咁就緊係向佢請教一下煮野食的心得.......
小草好好人,教左我一d我唔識ge 野呀
希望我ge 廚藝可以慢慢進步,多d相同大家分享下.......
小草好好人送左以下的pekkle禮物給我!

這個襟章是她DIY 真係好靚,又有心思

另外一份是Pekkle 禮物袋,佢真係好好,之前我起個blog 度講話sogo 有得買,因為我怕整"抄",所以之前無買到。但係我話完比佢知就比佢掃晒,之後小草再見到有得買,但係我再無去過sogo。今日出嚟見面,小草將個禮物袋送左比我呀!好開心.......
小草多謝妳送給我的禮物,好開心認識到妳!

沒有留言:

張貼留言