2008年10月4日 星期六

台灣手信

9月27至30號放左幾日假去台灣點知去到打風,原本4日3夜的旅程大部份時間都係起酒店渡過......

最慘係酒店無room service打風個日早早就去7仔買定杯麵,去旅行都要食杯麵真係勁慘及無奈!!!
好在都買左d好好味的台灣手信返嚟

不過我就蠢左,次次都係到最後先至想拍照留念可惜已經所餘無幾,我盡量都影返d相留個念先至得我發覺自己好豬呀,竟然無買到自己鐘意食的鳯梨酥只係記住幫朋友買、買手信比同事,屋企人個份都得好少........

犁記餅店
嘩佢d 餅真係正到食唔停口,由其事個太陽餅,個個食完都話正。不過拎返嚟實在太辛苦,公司同事多,我買左40個重死我啦!派晒lu剩下幾個自己享用,d同事食完之後讚不絕口。雖然去台灣打風無去過玩,但係我ge 手信可以令咁多同事食完都咁開心,真係不枉此行。

其他的餅類每款只係買了少少,因為怕重。但係原來係好味到咁,早知買多d啦!

棗泥松子酥:我買左一個,已經被消化,嘩,正到吖!!原來係我最終意食的南棗餡料,加埋松子, 真係好好味,又唔會太甜,真係好好味,好後悔買得一個!

香芋酥:芋泥餡,好香芋頭味,有多幾個就好啦!

蛋黃酥:好香的蛋黃味,正!

港記酥皇店

只係買了兩款較為特別的手信
3Q總統餅:餡料綠茶、麻糬、素蛋黃 (好值得買,因為味道特別,從來都未見過這類餅,個web 入面寫話係專利)

秦皇酥:餡料綠茶、麻糬、鳯梨 (都係專利產品,味道好特別,個人認為好好味)全部送晒比朋友、同事,所以無相

沒有留言:

張貼留言