2008年10月16日 星期四

豉椒炒雞球

已經開始煮左餸一段日子
覺得要做一個識得煮餸的媽媽己經係好犀利
而又識得鑽研不同款式,不同配搭,天天新款的媽媽就更犀利
我媽媽來來去去都係個幾款
她見我有咁多款式都大為驚訝
其實煮餸唔難
睇下有無心機,有無耐性去製作
尋日睇 "蘇Good",蘇師黃都話煮餸有時好講耐性
無耐性好難煮出好味的餸菜
今晚又試左新餸,就係豉椒炒雞球,都係一d簡單的家常餸菜
但係唔知點解我媽媽唔識得煮ge
我唸如果我再煮落去我自己一定會變肥妹 Wahahahahaha......

材料:
雞扒、青椒、洋蔥、蒜茸
調味料:
生抽、生粉、薑汁、紹興酒、李錦記香辣豆豉醬 (貪其方便)
做法:
1. 雞扒解凍後,切件。下生粉、生抽、薑汁、紹興酒醃15分鐘
2. 青椒、洋蔥切好備用
3. 大火起鑊油,下雞球炒至熟後盛起備用
4. 大火起鑊油,下蒜茸&香辣豆豉醬爆香後下洋蔥、青椒炒勻,鑽少少水後蓋上鑊蓋
5. 出蒸氣後,將雞球回鑊即成

沒有留言:

張貼留言