2008年10月25日 星期六

咸蛋蒸肉餅

上星期睇完阿蘇的咸蛋蒸肉餅,每日都唸住佢,好想快d整出離試下,睇下佢係唔係真係好味到咁,所以今日就去買左材料,好努力咁剁,剁到對手幾攰,阿蘇話“肉不剁不成器”如果唔剁就唔會煮。就憑佢這句,我就剁左半個鐘以上,因為我唔係好夠力,唯有剁耐少少!
其實都好難想像我會將咁大塊的肥豬肉放入d肉到一齊剁,以前我一見到有肥肉就“片片片” - 走肥,今次因為左阿穌的咸蛋蒸肉餅我放棄左,加入左少量的肥膏.......

終於都蒸好啦!同之前我整開的肉餅個口感好唔同,之前食開的手剁肉餅,雖然好實,但係肉質彈牙。而阿蘇介紹的做法係有一種入口鬆開的感覺

材料
半肥瘦梅頭、咸蛋
調味料
生抽、老抽、糖、麻油、油、生粉、紹興酒

做法
1. 剁碎豬肉後加入生抽 (要多些)、老抽 (取其顏色)、糖,醃25分鐘
2.加入生粉、少少油、麻油拌勻,然後逐少逐少加水,順時針方向攪拌,直至碎豬肉在碗內攪拌時是變得輕身,臨蒸前加入紹興酒攪勻
3. 預備另一隻闊口扁身碗,先搽油在碗內,再倒入碎豬肉。將咸蛋黃放在碎豬肉上
4. 隔水蒸25分鐘即成。

如果碗向左轉肉餅能向左轉,阿蘇便會很滿意,因為肉餅夠輕身,夠鬆。如果肉餅只是離碗而不會轉,肉餅還未夠輕身,未夠鬆,入口未能溶化。如果肉餅黐碗的,根本不及格,不用提!

沒有留言:

張貼留言