2008年9月26日 星期五

Pekkle 懷古角

相信一眾blog 友見到以下的物品都好熟口面
多謝xxxx blog 友(她不願透露姓名) 提供地點
今日好無聊比人老點咁放左一日annual leave,咁先至可以去買到以下的產品

這隻杯都好平呀只係$128,我之前bid 過一隻貴幾十蚊,送左比我個朋友,依家當係溝貨啦,個心會舒服d。我買個陣時仲有一隻,希望未買ge blog 友行快步啦!

這個夾仔一直都好想要,但係見到yahoo 賣到好貴,依家只係$20 ,都算平左$40

以下兩張咭是購物後叔叔送給我的贈品

有pekkle 份的birthday card $10

pekkle 禮物袋,我都係第一次見 $10

沒有留言:

張貼留言