2013年10月1日 星期二

老川皇

唔知由幾時開始我的味覺已經失去了辣味,於是我四出咁搵食川菜的食肆。
 
因為我真好想食返一餐好辣的菜,所以我起open rice 搵下有無d 出名的川菜!
 
見到人話位於旺角@老川皇係味道正宗的四川菜,於是抱著好大的期望去食......
 
今日點了一個水煮牛肉,職員問我要咩辣度,我當時答要最辣,等了十幾分鐘先至上菜,好希望真係食到好正宗好辣的四川菜......
 
當個餸拎到埋嚟,食了一口,好失望!一d 都唔辣,呢個勁辣連少少的辣味都無......而牛肉用鬆肉粉醃得太耐,令到牛肉失去了本身的口感!
 
$58一個午餐都算頗貴,個餸入面大部份都係芽菜,牛肉份量都多。
 
因為個餸都幾大盤,所以一個餐兩個人share 都ok。
 

沒有留言:

張貼留言