2013年10月14日 星期一

Real Techniques~Blush Brush

起網上見到好多人都大讚Real Techniques的化妝掃,而好我的胭脂掃又唔係咁夠替換,所以我又訂左一支返嚟試下,折左約HKD64.23。超抵用!!新學化妝絕對不二之選。

掃毛係人造纖維好柔軟,抓粉力強,不過我自己覺得佢個掃頭其實都幾大個下,用嚟做碎粉掃都仲得,我自己覺得雖然係掃抓粉力強,但係如果用嚟上胭脂我自己就覺得唔可以做到好細緻,個掃柄好好拎,而個掃的底部係平的可以垂直都放支掃起枱面。

我係起 iherb 訂呢支掃,而用呢個code "TGD808" 首次購物滿USD40可以減USD10,如未滿USD40亦可以減USD5。





左手邊係Real Techniques,而右手邊係shu uemura。好明顯Real Techniques 支掃個掃頭係大好多

沒有留言:

張貼留言