2013年10月29日 星期二

Rimmel Lasting Finish 25hour Foundation

襯住轉天氣,我終於都可以用左Rimmel  Lasting Finish 25hour Foundation,Rimmel的粉底好出名,於英國的開架品牌,售價與May 記差唔多,但係Rimmel產地就係英國,粉底折合HKD73.90。

因為無得試色,所以我都係上網睇左其他blogger 的介紹膽粗粗咁買左顏色 "200 soft beige"嚟試,試用第一日覺得個顏色好深,再用多幾日終於都睇得清楚,個粉底的顏色除左係比較深色之外,個色仲係偏橙,只終亞洲人同西方人的膚色係有所不同,呢個粉底的顏色都唔係咁岩我!

粉底係防水、防油,我了超過12小時都完全無問題。

遮瑕度:高,因為粉底質感係超厚,所以遮瑕度好高,但係我自己就唔鐘意咁厚重的粉底。

滋潤度高,唔會好侷,粉底到了下午會變得更暗及黃......永不回購該品牌的粉底液......

沒有留言:

張貼留言