2013年10月6日 星期日

新記芝士麵茶餐廳

突然之間好想食芝士撈丁,我唸好多人都知道尖沙咀有一間有好多明星食過的芝士撈麵!於是我就去openrice search 下睇下除左尖沙咀個間新間之外,仲有無其他餐廳都有得食。總共只係得三間,而位於旺角個間因為有時間限制所以要再就下d時間先!
 
今日就去試左灣仔呢間新記,去之前前都好懷疑究竟灣仔個間係唔係尖沙咀的分店呢?
 
去到見到門口沒有任何的明星合照,所以我估都應該係無乜關係,只係個名有d 相似!
 
今日order 左一個燒豬頸肉芝士撈公仔麵配熱飲$40。
 
個麵嚟左見到好多芝士汁,我呢個芝士怪真係超鐘意食芝士,撈好左個麵每一口都有好多芝士汁,好可惜個芝士汁好淡,味道唔夠濃,對於我呢個芝士怪真係有少少失望!麵都好爽口彈牙,如果係出前一丁會更加好!豬頸肉燒到好乾好"鞋"味道都ok.....
 
 
食完野走的時間見到有間好古舊的建築物,於時八八卦卦咁走左入去,就見到有個馬榮成的動漫作品展! 

3 則留言:

  1. 不好意思打擾你了了, 其實我也是 Pekkle 的 fans , 在網上找到你Yahoo 的 Blog, 之後再找到有關 Pekkle Fans Page, 但等了很久也沒有接受我加入的請求, 請問你知否那邊是否關了?

    Cherry :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Cherry,
      Nice to meet you!!!我相信個web page 已經荒廢了,因為版主幾年以追星為主,我都好少見佢post pekkle 產品出嚟!

      刪除
    2. Hi Winnie,

      請問你可否留下你的 email 給我呢?因為有些關於 Pekkle 的產品想問問你呢?謝謝 !!

      刪除