2013年10月10日 星期四

COACH Legacy Leather Crossbody Flight Bag

唔見點解我自己對皮的手袋係情有獨鐘,所以我揀的袋一定要係皮我先至會買。

但係皮極難打理,又易發霉,但係鐘意呢樣野我自己就改變唔到,所以唔理得咁多一於繼續買啦~~~~

今次買左coach 的細size 手袋,自從coach 起香港上市之後,品牌的風格完全改變了,有部份款式更走上了型格的路線!

我呢個袋起專門店買$2880,我自己本身係member 都係得9折,今次上網搵左代購幫我起美國買,大家都知coach 起美國買得好平,用代購都係比少少手續費加運費,所以計起上嚟都平成一截,都係一個星期左右就可以收到個袋。

個袋好靚!好鐘意呀!不過我自己就覺得條帶長左少少,如果可以短返少少會更prefect~~~








1 則留言:

  1. 我想要代購的資科!email:adacat18717@yahoo.com.hk

    回覆刪除