2013年10月11日 星期五

祝福

信仰對於我嚟講只係個人的事,因為每個人都可以有自己的信仰自由!朋友信唔信神對我嚟講好似無乜關係......

身邊有D朋友已經受浸 / 決志但並沒有參予教會生活,但我從來都唔覺得有甚麼問題,亦都沒有開口叫他們返教會 / 祈禱。

因為每個人都可以有自己的選擇,我自己相信但唔想迫人地要去跟從,一直都覺得如果我咁做就會變得太hard sale......

上個月有個朋友遇到感情的煩惱,而呢位朋友已經起外國受浸,但回港後並沒有參予教會生活,亦都無睇聖經及祈禱。當時我好有感動叫佢祈禱交托比主,因為人並唔知神所安排的道路,神的意念比人高。當時朋友回覆我,一定係主叫我提醒佢要多祈禱。當我見到佢咁回覆我,我個心又有一份莫名奇妙的開心。原來簡單的一句提醒係可以祝福到身邊的朋友......

過左兩個星期左右,呢位朋友又問我 "真心想問祈禱同睇聖經幫唔幫到妳遠離痛苦",於是我即刻將我自己的經歷同佢share,仲好屬靈咁同佢分享聖經。凡勞苦擔重擔的人、可以到我這裏來、我就使你們得安息。(太11:28)

呢d 一切一切我知道唔係出於我的口,係出於神的旨意,唯有神才可以改變人的心思意念。今日我朋友又問我關於聖經的野,我真係好感恩,我只係做了少少的事情而可以令到我朋友再次親近主,天國我係有份的amen!!!

今日再次經歷到主的同再,月尾有個飯局,平時我係唔會主動起whatapp 開個group 出嚟約人,但係唔知點解我尋日就做左,其中一個朋友起個group 講模到自己個乳房有個腫瘤,今日睇完醫生驗出自己兩邊乳房都有好大,要等到下星期五出左報告先至知幾時可以入醫院。我當時好唔開心,心裏問神點解......好傷心!但其中一個朋友記得我係基督徒,佢叫我代禱,我當時好感動,我算得係乜,但係神會不斷提醒我去祝福身邊的朋友......

主啊!求你讓Doris 於等待報告的一個星期都有一個平安的心、爸爸求你拎走Doris 心中的擔憂、恐懼、傷心、唔明。求主的福都大大臨到Doris一家,讓她可以積極面對自己的病情、放鬆心情及可以大大的經歷主的信實。amen!!!!

沒有留言:

張貼留言