2013年10月18日 星期五

Derma e Evenly Radiant Makeup Remover

我發現我自己仲有大量的護膚品存貨,所以我要盡力清左一部份先,如果唔係擺到過左期咁咪浪費晒!

Derma e 呢個品牌其實我從來都唔認識佢,只係上次起iherb 訂開野見佢有係成份天然、無防腐劑、無香料、無油,所以買嚟試下。

試用左一段時間,呢個卸妝液真係幾好,用佢卸普通的淡妝係完全無難度,卸完妝之後面部完全唔會乾,落妝潔淨度好高,不過用佢嚟落防水眼線個效果就唔係咁乾淨,要將化妝棉放在眼上讓防水眼線溶解先才可以落得較乾淨。

呢支卸妝液都係大約$67唔貴,值得試用下。

用呢個code "TGD808" 首次購物滿USD40可以減USD10,如未滿USD40亦可以減USD5。

4 則留言:

  1. 請問你可否留下你的 email 給我呢?因為有些關於 Pekkle 的產品想請問你呢?謝謝 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實對於pekkle 產品我唔係好熟,只係見到有就買,你想關於d乜?,我睇下可唔可以幫到你!

      刪除
  2. 你好呀, 其實我是一直在找真正喜歡 pekkle 的 fans 可以代我收留家中的 Pekkle 珍品。因為以數年前在貓義工處收養3隻小寶貝, 但家面積太窄少, 但又想貓貓有足夠的生活空間, 因此只能把Pekkle 多年珍藏放在一角。現在我又要收養多一位成員, 所以想將一部份的珍藏以「成本價」轉讓給真正的 fans 得以好好珍貴, 不想把它們落到「炒家」手中, 之後所收入的會捐到貓義工的手上, 希望籍此幫助到更多的流浪貓。所以想請問你有無興趣呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思我唸我都幫唔到你,因為我係一個超級粉絲,每次出的產品我都買左幾件,依加我都面對住無地方放的問題.....

      刪除