2013年10月8日 星期二

至尊重慶雞煲

本來今日係約左西藏團友出嚟食飯,好可惜最後個個都甩底,今日只係得返我同要藏細佬出嚟食飯。

反正得我地兩個人所以我就揀左近近地的旺角,起openrice見到呢間雞煲好似幾出名,所以就打左電話去book 位,但原來book 左位都要等半個鐘!

我去到比起book 枱時間遲了足足半個鐘,去度見到有好多人起度等緊,而個reception 就唔知去左邊度......唯有企起度等。本來唸住遲左咁多要從新再排過,點知個reception 又即刻比位我,只係話左我兩句做乜遲咁多先至度。

估唔到兩個人食個雞煲都咁大個,仲要個雞都幾好味,少少辣又帶有少少甜,食完個雞煲再加湯就可以打邊爐....

時間過得好快,食完都差唔得十二點,埋單一d 都唔貴$138,仲免收加一,汽水任飯,打邊爐配料都係任食,真係幾平,唔怪得知咁多人排隊啦!

希望下次可以約到西藏的團友出嚟食飯啦!

沒有留言:

張貼留言