2013年10月27日 星期日

探訪老人院

自從讀書時做過義工之後已經好多年無再與呢類活動。
 
適逢教會有老人院探訪,好有感動去服待及祝福未信主的朋友。感謝主比呢個機會我參與,亦都感謝主讓我改變尋回昔日的我。
 
今次係我人生中第一次探訪老人院,我地去左教會附近的慈恩護老院。
 
上去老人院之前有一個負責今次活動的同工講解要注意的事項……講解完畢之後就上樓進行探訪。
 
第一步踏入老人院見到有一位老婆婆坐左起度感覺好似唔知點咁,個心有少少唔舒服。
 
生老病死乃人生必經的階段,只在乎自己有無琴惜及生命有無白過。主再一次比機會我去明白呢個道理。
 
一入到院舍就有一位好開朗的婆婆走 埋嚟同我地傾計,或者係年紀大了行動不便,所以太多時間逗留起院舍,見到有人嚟探訪就好開心,不停咁同我地傾計。
 
這個老人院的公公婆婆都好熱情咁同我地傾計及玩遊戲。過程好順利亦都好開心。
 
起初報名時知道要為老人院公公婆婆祈禱時心情好忐忑,因為自己唔係好識得祈禱,雖然祈禱只係同天父爸爸傾計咁,但心裏都有擔憂,害怕自己講錯說話,影衰我的天父。
 
而我的恐懼只可以向我的天父傾心訴意,只有祂才知道我的擔憂,而我係奉天父的名去傳揚福音神必定會開路。
 
到了出席探訪當日,我祈禱的能力都好像沒有進步,所以唯有向姊妹請教該如何處理,好在得姊妹的提點,她說老人係求健康、喜樂,有了大方向咁就可以交比聖靈帶領。
 
數算神的恩典真好,因為我們的天父係又真又活的神,祂的意念比人高,無人能知天父的預備。今日我地分亨神的奇妙作為時有一位婆婆舉手叫我地比佢分亨佢的見證,婆婆由14那年經歷戰爭、患病時有位基督徒為她祈禱,她得醫治。我的天父真係好,不單止使用我們去傳揚福音,還藉著老人院的婆婆的見證祝福其他的人。

希望神將來比多d 機會我去服待,經過今次的探訪我的心靈好喜樂,願神繼續使用我作為祂的精兵,讓我可以同不同的人數算神的恩典!
 

沒有留言:

張貼留言