2011年9月4日 星期日

Who's Examination Synergy Oil

又係時候要開始溫書,因為要準備考試,做人真係幾辛苦,既唔想沿地踏步又唔想付出,既然沒有兩全奇美的方法,唯有努力地去面對當下。

溫書時我最喜歡點住香薰,可以提升集中能力,亦能淨化空氣,起香港買香薰油真係好貴,但係我自己又唔識得溝,所以我有時都會買一D已經溝好左的香薰油,因為我唔識得調配所以我會講買已經調配好的,WHO'S 係我最喜歡買的一個品牌,佢有一個香薰油係專FOR 考試用真係岩晒我,但係一枝10ML 的香薰油要$2XX真係好貴囉!不過這瓶香薰油已經標明當中的成份,所以用晒之後我可以自己調較了。

沒有留言:

張貼留言