2011年9月12日 星期一

feelunique.com

早排見到feelunique.com on sales,所以又忍唔住訂左少少nyr 返嚟用,feelunique.com係免運費,所以買護膚品可以慳返一大截,加上nyr package product 都有discount,計起上嚟真係平上加平。

今次訂購又遇到少少困難,因為feelunique.com係付款後第二天就會發貨,我係23/8/11訂貨,到了27/8/11仍未收到mail 確認發貨,唯有send mail 去問,原來係因為feelunique.com正進行大減價,所以他們堆積了大的量的訂單,故今次遲了寄貨,當他們收到我的mail 後佢地已經即刻寄貨比我。經過了17日即係今日我終於都收到我個包裹。

feelunique.com係用普通平郵寄過嚟,所以要自己憑郵局發出的領取咭到郵局領取包裹。

feelunique 包裹裏沒有任何的sample贈送,所以無得試下其他牌子的產品。

今之真係好不幸收到的nyr 產品大部份都接近過期,好在今次買得唔係好多,如果唔係都唔知點樣先至可以用得晒,最好都係瓶eye cream 仲有成10個月時間比我用,其他個d 都係04/12到期,今次上左賊船,我唸我下次唔會再起feelunique買野lu...雖然我收到的貨品真係未到期,但係只係得個6個月的時間,如果我買得多都唔知點算好

Neal's Yard Remedies Precious Frankincense Skincare Collection£24.23
Neal's Yard Remedies Blush Rose Skincare Duo £8.95
Neal's Yard Remedies Rehydrating Rose Skincare Essentials Try Me Kit£19.95
Neal's Yard Remedies Rose Formula Hydrating Eye Cream 10ml£19.15
SUB TOTAL:£72.28
POSTAGE:INC.
TOTAL:£72.28 =HKD951.09(@13.16)



沒有留言:

張貼留言