2011年9月18日 星期日

Bali Garden Indonesian Restaurant 1968

今日去完挪亞方舟回程於新世紀落車,當然係順道起個度食埋晚餐啦,新世紀可以選擇的餐廳比較少,起open rice 見到Bali Garden Indonesian Restaurant 1968被選為米芝蓮餐廳,當然抱住試下佢地d 服務、食物質素等。食完之後都唔知係點評選,食物又唔係好食過人,但我肯定待應的服務態度一定差過人囉!

今晚叫左個四人餐,都叫做幾多野食,我自己就覺得個酸辣蝦湯好好味,仲有就係個串燒好特別,第一次見有餐廳會用蠟蠋來熱住d串燒,而味道都唔錯。其餘的食物都係普普通通。一個四人餐$748,加10% $823,每位要$206,這個價錢我覺得會有更多的選擇,這間所謂的米芝蓮餐廳試過一次就足夠,我唔會再來的。


三色拼盤~春卷, 粟米餅和魚餅

雜果沙律

串燒

海南雞

巴東牛肉

胡椒蝦

炒椰菜

蕉葉烤鴨~超難食

一件硬到不多了的蛋糕

沒有留言:

張貼留言