2011年9月25日 星期日

Pekkle 2012 datebook

近來吹先生可能生意太好,一些廉價的pekkle 產品佢再無post 起佢fb,搞到我買漏了一些pekkle 文具,上星期無意中起三聯見到出左pekkle 掛曆所以我就再去行下搵下有無枱曆,完來亦都已經出了,但係我太懶啦,買了成個星期先至捨得update,近來pekkle 一家大細都可以出場,真係可喜可賀,可能係sanrio 知道我們一眾friends 的訴求,所以都盡量滿足返我地一班小粉絲的慾望。

講開又講今年本datebook 售價已經要$8,仲記得起中學年代我好鐘意買這種datebook 用來記事,時間轉眼又過當時只售$4的一本datebook 現在的售價已經係$8。

唔好睇少這本售價平平的datebook 內頁的構圖一d 都唔簡單,雖然佢唔係彩色印刷,但係無顏色都有無顏色的特別及好處!

今年本datebook 以踩單車為主題,好切合近來的單車熱及環保主題哦。

沒有留言:

張貼留言