2011年9月30日 星期五

寫我心情

尋日無端端多了一天假期,因為颱風納沙襲港,工作了這麼多年,以住經常都盼望著8號風球可以有一日假期,今次應該係第一次我唔希望8號風球。因為勞碌的工作真的令我喘不過氣來。

有幸入到去這間公司工作,真係令我看盡人生百態,公司今時今日請個cleck 都要qualify,唉!如果唔讀書真係工都無得做!

在工我真的不想同你們任何一個人爭,爭乜?爭上位、爭表現、爭寵。上有上爭、下有下爭,個個為求上位不擇手段,自己同一個部門互插,唔同部門只要對方覺們你對佢有威脅佢地都會想盡辦法將對方插死去。

而我這個傻頭傻腦的人,雖然唔想同你地爭,但係我行出來個勢太強,個個都想搞我,佢地日日都不斷起度搵我有D 咩做錯,就連我亞姐都同我講,真係唔知點解個個都想搞我。救命呀!這十個月來我多般的忍讓我抱著我不犯人、人不犯我!但事實並非如此,只係我唔犯人地,而其他同事不斷地去搞辦法去插我,我今日同我亞姐講我忍夠 (其實佢一直都同我講我唔想同人地爭唔代表人地會放過我!),其實我一向都明白對別人仁慈即時對自己殘忍,既然係咁我都唔想再對自己殘忍!

我為求唔想同佢地爭我經常我亞姐講,我願意自降身價但一d 低微d的工作,但係我亞姐話出得咁多錢人工,就要做返相應的工作。

我今日真係忍夠啦,既然我唔犯人,人地就去想盡辦法插我,雖然到今日為止我仲仍然無穿無難,次次比人插我,最後find out 係插我個個自己做錯,既然係咁我今日同我自己講我要復仇!

我同自己講過今日係我唔想同你地玩呢d 爭上位遊戲,如今你地咁迫我我真係忍無可忍...如果我要同你地玩,你地真係要好自為知,求下你地唔好再迫我啦!我唔想咁樣...希望你地收手啦!

沒有留言:

張貼留言