2011年9月22日 星期四

Neal's Yard Remedies~Frankincense Hydrating Cream

NYR 亦係我另外喜愛用的一個牌子,佢起英國係好出名,只係香港仲未有得買,這甚面霜價錢好大眾化只係£24.00,我之前買係有折,不過平野無好,原來係D倉底貨,仲有7大半年就到期,所以我要快D 用晒佢至得!

大約一年前我已經用過NYR Frankincense Nourishing Cream,今次瓶面霜主攻係保濕,我自己覺得質感上兩都看上去個感覺都係好硬,但係搽上面就好易推,我自己最鐘意就係佢個陣乳香味,每次搽完之後都精神晒!保濕度都唔錯,平平地都幾抵用!

沒有留言:

張貼留言