2011年9月22日 星期四

Stock take at Macau Boutique

今次已經第二次去澳門盤點,上一次係有一個同事帶住我去,我只係負責點貨就可以,今次係我自己一個人去永利點貨,雖然我成鬼日都去澳門,但係次次都係有人陪住我唔會迷路。

其實月頭已經知道要去澳門點貨,仲要係自己一個人去,我所承受的壓力真係好大,間中會發夢夢見自己一個人去左澳門而扎醒,雖然個個都話睇我唔似咁弱,但係人係無樣睇家,我係一個完完全全沒有方向感的人,所以千祈唔好依賴我帶路。

今朝daniel 一早就send message 比我叫我記得上船,其實上船我一定記得只係平時成日塞車姐!daniel 就係咁好

時間過得好快今日已經係第四日要準時返工,雖然準時返工係每位員工應盡的責任,奈何我身處的地點,真的不能控制,紅隧每日的塞車令我每日都遲到接近半個鐘,雖然公司又無乜點處理過這個遲到問題,但係每當有group 的高層到訪,FC 都會要求我地準時返工,我都做了接近一年,都係試過兩次,所以計落都好抵。

今日我係第二個到達西橋,終於都可以上到船,今日好大浪,一上船就瞓到落船,完全無被船的搖晃而影響。落船後各位同事分組坐的士去目的地,而我就係突左出嚟的個個,雖然yip 話左比我知起吉祥樹附近,但係我入到去見到公司其中一個牌子,因為公司所租的鋪位大部份都係起隔離,所以我唸都無唸就向住間鋪的方向行呀行,越行就越唔對路,最後我都忍唔住要去information問路,個receptionist 真係好好即刻拎左個商場地圖比我,完來我又行左反方向,仲要係反方向的盡頭咁濟,於是我拎住個地圖,好快我就搵到目的地啦!

一入到去鋪,店員就已經係當我係異族,我都明白名店的職員係咁,加上我仲要係落去要佢地做野而唔係比生意佢地做,佢地就更加唔多so我,我係咁多個同事之中點最少貨的一個,但亦都係點都最慢的一個,鬼咩!鋪d 同事根本個個都唔願意同我點,個個都做生意至上,每當有客人行入店鋪佢地個個都走晒去招呼客人,因為成日都有好多客人行入間鋪到所以我成鬼日都要自己一個起度呆等、發霉。到差唔多5點鋪d 事差唔多放工,而我都仲未點完,佢地就起度講再點唔完佢地唔駛放工,我當時心唸咁班人真係,本來係可以快快手手咁點完等我走,佢地就採取拖字訣,拖到無得拖就her her 聲咁點鬼完,真係有利益衝突,就會係咁。到晚上7點終於都完成了盤點,於是我就再去埋位於附近的一間鋪,本來係咁住下午我可以點完再過去幫手,誰不知幫唔到手之餘仲要搞到咁晚。

我地一行8人努力咁希望快d 完成埋餘下的一間鋪,最後都8點幾先至點完,食埋晚飯再去搭船,返到屋企已經差不多11點,真係好疲累!

沒有留言:

張貼留言