2011年9月11日 星期日

重遇

今日wendy 約左我出去食生日飯,真係好開心可以一齊分享大家近大半年來的近況,wendy 仲送了一個基督精兵給我,其實之前佢已經送了一個給我,所以我一見到就問wendy,為何又送給我,原來wendy 係有意思,佢仲問我記唔記得上次個個係咩字,今次這個基督精兵個盾牌係"福杯福溢",佢話我可以儲齊一對,將來我遇到另一半的時候就送給他,我深信神是有預備,祂必定會為我預備最好的!返到屋企急不及待搵返上次個個出嚟原來上次個隻係"主賜平安"。多謝wendy 送給我的基督精兵,好讓我每天都感受到主的恩典。

真係好奇怪,因為今日食飯的地點起佐敦,所以我要去尖沙咀搭小巴返屋企,神安排真係好奇妙,本來我今日係想去買一對高跟鞋,於是臨返屋企起唸住起海防道個度買埋先至走,可能經濟太好這條短短的小街,已經有好多間吉鋪,就係咁令到海防道這條街道有D暗淡,其實我唔係知BELLE 起邊,只係知海防道有一間地鋪,但係我行左半條街都搵唔到於是我就唸住行去搭小巴,沿途亦被trendyland 吸引住所以又行左入去睇下有無pekkle 買。做晒要做的事情可以安心回家。

每次食飽都好眼瞓,所以我抱住好眼瞓的心情飛快咁行去搭小巴,一路行一路起度唸返到屋企咁攰點溫書呢?之後又唸下要自己獨個兒去澳門真係好大壓力,期間我都無望過條街有d 咩人,我係咁行呀行好似聽到有人叫我,但我無意識要停下來,我依然繼續行,而叫緊我的人依然繼續叫我,好像非叫停我不可,剎那間我好像如夢初醒,突然間停下來再回頭一望完來係佢,我的初戀男友,已經好多年無聯絡,而佢亦都改了電話,估唔到今日我地會起街上重遇。仲要係起我地個生日月到發生,神的安排真係好奇妙,佢遲我一日生日,估唔到佢會約我出嚟食飯同我一齊慶祝生日,感覺奇妙...

沒有留言:

張貼留言