2011年9月18日 星期日

挪亞方舟

今日終於都去左位於馬灣的羅亞方舟,好在起網上見到有起新世紀有得坐穿梭巴士入去,車費來回$38,乘車票只可以於新世紀購買,所以出發前要決定好回程時是否會返回新世紀,但這輛旅遊巴有時間限制,尾班車開出時間係18:30。

如果真係想由新世紀出發的話必須考慮他們所出售的門票,因為新世紀係綑綁式銷售,要乘坐他們安排的車輛必須要購買埋入場券,而新世紀只出售最貴的門票$145,包晒去所有景點,本來只係想買$100的門票,最後無端端多付了$45,而且唔夠時間行晒即個展館,所以覺得有少少浪費...車費連入場費每人$183。

由新世紀坐車入去羅亞方舟車程大約25分鐘,話咁快就去到,我地搭13:00的車出發,起到售票處換返d 入場券就可以入場。

$145的門票可以參觀以下的景點:
1. 大自然公園
2. 方舟花園
3. 方舟多媒體博覽館A
4. 珍愛地球館
5. 方舟生命教育館
6. 神舟聖殿
7. 方舟劇場
8. 雙頭城堡

入完去參觀如果並有宗教信仰,只係想影下相,買最平的門票已經足夠,因為 3 - 7 主要都係講關於羅亞方舟的故仔,大部份都係耳屬能詳。而我自己覺得最值得去參觀雙頭城堡,未入去之前完全無idea 係d 乜嚟,入到去先至知完來係展覽好多的雙頭動物,無錯係兩個頭,真係好難想像,神造物的奇妙,同一個身體可以共存活兩個頭,各自有各自的思想,但就要共用同一個身體,好奇妙。

我可以親眼看見這些動物真係難得,因為世界上要搵到咁多雙頭的實在係好困難,而雙頭城堡就養活了幾十隻不同品種的龜、蛇等。今日見到一隻雙頭龜,一個頭想向左走,另外一個頭想向右走,見到佢地兩邊起度角力,礙於大家共用同一個身體所以無法妥協,最後因為一個向左一個向右,所以停留在地上。如果會入羅亞方舟參觀的話絕對值得入去參觀。

今日園方安排了魔術表演,第一次咁近距離睇魔術,真係好好睇,魔術表演其間有都講道時間,人生只係一場幻覺,來去衝衝,只有依靠神才會得著平安與喜樂!


就係這隻雙個龜一個向左一個向右爬...

沒有留言:

張貼留言