2011年9月28日 星期三

AHAVA Birthday gift

做左AHAVA會員已經一年有多,但係我從來都無起香港買過佢的產品,其實係因緣際遇比AHAVA marketing 個同事search 到我個blog,所以我先至會做左佢地的永久會員,今年係我作為價員後過的第一個生日,起月頭的時候已經數到佢地將禮物咭,但係都無原動力去換,日子一日一日咁過,差唔多到期要換。

個人又好奇好想知道AHAVA 會送D 咩比會員,於是抱住好奇的心態去換 Birthday gift,真係貪字得個貧,見佢地送比我份禮物都唔係細份,係兩支分別40ml 的身體磨砂及沐浴露,個sales 話如果我即時購物仲可以額外多10% discount,其實護膚品我近期入了好多貨真係唔想買住,起我搞搞震時比我發現左原來AHAVA 出了兩件新產品,而我對這個產品亦好有興趣最後都係不敵產品的效果即時付款帶走了它。就係Extreme night treatment,原價$790,價員有85折,再加額外的9折,折實價係604.40。個sales 好好人係咁問我想試d 咩產品,可以比d sample 我試,我自己就真係無乜野想試唔想浪費人地d 產品,所以我只係拎左兩個眼霜及一個面霜。



沒有留言:

張貼留言