2011年7月29日 星期五

Pekkle 網袋

month end 竟然都可以咁早放工,真係好開心見咁早走,所以有少少時間可以去買返之前未買到的pekkle 產品,之前起吹先生個fb 度見到這個網袋已經好鐘意,奈何轉工後真係唔方便成日去mk,再講每次我四出去搜尋我想買的物品,次次個結果都係買唔到,所以我決定隨緣,如果有緣的話就算我唔去搵我都可以擁有。為左這個網袋我並沒有隨緣,行左幾間sanrio又無,唯一一定有的地方當然係征服啦!點知都係要行左兩間征服先至搵到,越來越鐘意去征服新開個間鋪,地方又大,可以自己慢慢揀,又唔會有人理我。
這個網袋真係好靚,顏色又鮮艷,最重要係設計上好有創意,個網袋反轉左仲有一個半格的拉鏈袋,咁細格可以用來當筆袋用,大格就用來放notes 設計真係好適合我呢d 讀書人用。而價錢都好合理,一袋兩用都只係$23.00。

沒有留言:

張貼留言