2011年7月3日 星期日

Gift ^o^

今日約左佢出嚟比埋西藏D 手信佢,或者真係同佢再無任何的緣份,每次佢約親我到最後都係見唔到,今日都係我堅持要出去將D手信比埋佢,反正見面都唔知講乜,快快手手比埋佢走咪仲好唔駛記住。

今日見到佢,佢話陪我去買書,但係佢又話唔舒服,所以我拒絕左佢,反正我都已經習慣左自己一個人,佢會否再出現應該都影響唔到我。

比完野佢之後,我心裏的重擔都好似完全地卸下,因為終於都得到一個釋放,或者我地再唔會有機會會見面,而大家都各自有各自的生活。

但係我好好奇為何佢會無端端買這份禮物給我呢,夠竟這份是周年紀念禮物或是分手周年紀念禮物呢?心裏有千萬個問號,但係我再無任何的機會去求證,因為我之前答應過佢唔會再搵佢,我相信我係做得到,就讓這成為一個迷團罷。

沒有留言:

張貼留言