2011年7月11日 星期一

Shisedio Sun Protection Lotion SPF 50+

上年已經買左這瓶Shisedio Sun Protection Lotion SPF 50+,我自己熱愛陽光與海灘,本來係唸住留返同太陽伯伯追逐時用,可惜上年買完之後都無去追過太陽伯伯,所以這瓶防晒一直都放在一旁,直到上個月去西藏時我才可以用左佢。
時間過得真係快到自己都唔相信,轉瞬間又已經一個月,而我的心情亦都好像剛剛從西藏時回來一樣,好懷念起西藏個短短一個星期,一個好好休息的假期。

平時聽D人講去完西藏一定會晒到好黑,而我就沒有這個情況,只係去完返嚟d 同事話我瘦左,如果我無晒黑到都係全靠Shisedio Sun Protection Lotion SPF 50+,初初用這個lotion真係好唔慣因為西藏好乾燥,所以搽在身上個感覺很不好受。

到了昨天因為我要去暢泳又唔想晒傷d皮膚,所以又拎左佢出來用,原來起香港用這個產品又唔會好乾喎,滋潤度剛剛好,又唔會太洇,至於防晒有幾好我自己就不能多加評論,因為防晒的功效單憑我的肉眼真係不能作出任何的評論。

沒有留言:

張貼留言