2011年7月3日 星期日

Life without limits

幾日前本來係想去買本grammar 書,點知去到搵唔到一本比較適合我的grammar 書,反而比我見到Life without limits這本書,其實之前見過佢有本中文翻譯版,但係中文翻譯睇起上嚟無咁touching所以我無買到。

今日係突登出去買書所以我點都要買返本書返屋企,起我左揀右揀的時間,突然比我見到本英文原裝版本,我拎起左只係睇左本書的背頁已經急不及待想睇埋佢入面的內容,我只係睇了短短幾行的內容已被這本書深深吸引住,於是我就拎住這本書去比錢。

我只係望住Nick 個樣就可以感覺到佢地生命充滿著極大的喜樂。Nick 每一句的說話都能令我反醒,我的生命中雖然遇到好多的限制、遇到好多的挑戰,但我們會選擇如何去面對呢?有人會選擇放棄、有人會選擇自暴自棄。但當我認識了Nick的成長過程,我會感到創造是何等的奇妙,仲然Nick自出生就是無手及腳但他仍能活得令生命更有意義,他亦能用自己的生命去感染別人,讓身邊未認識主的朋友都更能感受神的恩典。

神創造每一個人都有衪的美意,我們只要照著神的旨意去行...

You can't always control what happens to your.  There are some occurrences in life that are not your fault or within your power to stop.  The choice you have is either to give up or to keep on striving for a better life...

"For I know the plans I have for you, declares the Lord, plans to prosper you and not to harm you, plans to give you hope and a future."Jeremiah 29:11

沒有留言:

張貼留言