2011年7月27日 星期三

Doraemon 3D Puzzle

7-11今期儲夠印花可以換購Doraemon 3D puzzle,本來一早已經儲夠了14個印花,但係又成日都唔記得拎去換。

起我個個年代多啦A夢仲係叫緊做叮噹。細個個時好鐘意睇叮噹的卡通片,因為叮當令到我充滿了好多的幻想。

好記得細個時年少無知成日都幻想成年人的世界會係點,將來我會唔會可以有一個叮噹陪伴住我生活,起我無助的時候會有好多的法寶來協助我;起我做錯決定時可以隨時有部時光機回到過去,又可以有度如意門,隨時隨地去到唔同的地方。

但係現實歸於現實,隨著時間的流逝終於都夢醒,好響住童年年代無憂無慮的生活,人大了真的有好多好多的憂慮...夢醒了止終都要繼續將生命活得更有意義!但係如何能活得精彩及有意義,真的須要一點點的時間去好好計劃一下罷!

其實我自己只係想換到一隻叮噹或元祖叮噹,真係好幸運第一隻就換中了我想要的其中一隻,我唸我唔會再刻意地去買印花,一齊都係隨緣,又緣的話希望可以換到隻叮噹啦!

頭腦簡單的我砌這十幾塊的砌圖竟然用左超過半個小時砌,砌的過程真的好想放棄,真係有一點點的衝動想拎去叫細佬砌埋去,但我最後都堅持,每次遇到困難總是要積極的面對逃避並唔係一個好的方法。最後我都運用了我的小宇宙,終於都砌好元祖叮噹啦!砌好之後又有一份莫名奇妙的滿足...

沒有留言:

張貼留言