2011年7月20日 星期三

伊呂波

去完西藏之後認識左一個性格上好似我細佬的團友~文細佬,適逢佢生日,咁我呢個靚姐姐當然係要同佢慶祝一下啦,禮物我就真係唔識得買,所以我都係決定同文細佬食好D 就算啦,費事嘥錢買埋D 無謂野,都係食左去係最好不過。

知道文細佬好鐘意食肉,我就揀左伊呂波,因為伊呂波主要都係食燒肉又有和牛,應該好適合細佬的口味。今餐都已經打破了我自己的界限,我唸我今餐係食左成個月肉的份量,因為我自己唔係咁鐘意食肉,所以都特登order 左一個沙律比自己食,本來唸住等文細佬自己揀食乜,見佢無乜idea,所以我都為佢揀左一d 佢喜歡的食物,叫左一個二人set 我怕文細佬唔夠飽所以再額外order 左一份和牛set 過佢吃。

今次係第二次去食伊呂波,食物質素好新鮮,雖然係貴了一點點,但物有所值,店鋪環境乾淨,又坐得舒服,唯一一個缺點係我地order 得太多食物所以唔夠位放,店員沒有作出妥善的安排。

平時出街食燒肉個個朋友都係坐起度等我燒,今日竟然係調返轉,全程都係文細佬燒比我食,我見佢玩得咁開心,所以由得佢自己燒啦!

生日快樂呀~~



文細佬平時起屋企都唔會煮野食,佢燒到件南瓜燶晒!

文細佬給我的台灣手信~~

沒有留言:

張貼留言