2008年11月30日 星期日

Pekkle 友情分享

之前起blog 友- Rain pekkle 現身廣州 到見到佢起廣州買到好多翻版pekkle,一見到張相有咁多都幾震撼。再睇睇佢寫住原來佢係預埋我地一份,所以佢將起廣州見到的pekkle 都全部買晒。
今日終於都到同亞Rain 見面的大日子啦。由於我好忙,所以只係同亞Rain 閒聊左幾句。不過亞Rain真係好好人呀,特登拎出嚟比我。
其實咁多個我最鍾意就係pekkle 天使蛋,真係好可愛,搖動佢仲會著燈,不過我又係唔捨得用,其他個d都好可愛,不過都係同一命運,又係唔捨得用。
其實個天使蛋之前都yahoo見過有得bid 底價差不多係$60.....好在我當時堅持無bid 到,依家終於都擁有啦!真係好開心。多謝你亞Rain,同我地一班pekkle fans 分享!

沒有留言:

張貼留言