2008年11月3日 星期一

Pekkle 公仔頭形碗

早兩日起檸茶個blog 度見到佢話有精品公司開倉,$20就可以買公仔頭形碗,其實都有少少心動想買
點解會係少少心動呢,咪就係因為無pekkle 份囉。$20真係好平,見到melody 又幾靚,都想買一個返屋企用。但係唸下唸下都係唔要買,可能遲些pekkle 都會出呢。這個係我的幻想
唸下唸下,我之前都有一個pekkle公仔頭形碗。好辛苦咁搵左佢出離同大家分享下。
其實起yahoo 都見到有得買不過真係開天索價要$499。我這個係朋友送給我的,雖然我都唔知當時買要幾多錢,但係斷估都係百幾。我見到個個賣家放出來賣先至知道原來同款仲有一隻杯,真係好靚。好想擁有,奈何價錢又係$499。唔係無錢買,只係覺得唔值咁貴,所以購買念頭好快又消失左。如果佢買$200左右,我唸我已經擁有左lu,算啦得到又未必會係一件好事。因為銀包會患上乾硬化症,好難先至會醫得好

沒有留言:

張貼留言