2008年11月9日 星期日

麵醬炒油麥菜

又開始有一段日子沒有下廚了,因為都病左超過一個星期,無乜心機下廚。唔知係唔係d病菌越來越利害,我食左咁多日藥都未好返,搞到我覺得自己係一個藥煲。算把啦,可能d抗生素都不敵這堆惡菌。這堆惡菌搞到我成日好攰,無心機下廚,所以今日簡簡單單咁煮左個麵醬炒油麥菜。
話說很久以前起某某酒樓食lunch 點了這個菜,簡直係一試難忘,次次去到酒樓,例必會點這款菜吃,現在自己親自下廚,可以一嚐炒這個菜。終於都煮到啦,都算成功。
我都係第一次炒菜,完來炒菜都幾困難,好在家裏的鑊夠大隻。這裏只是得一斤菜,己經可以放滿整個鑊,炒的時候亦比想像中困難,因為實在太多菜,好難轉動佢,好在最後個菜的樣子靚靚。
今日本來唸住去雜貨鋪買一包包散裝的麵鼓醬,見到一包得咁少怕唔夠用,所以問下老闆有無樽裝的麵鼓醬,點知又有喎!買完之後好開心。其實我一直都覺得散裝的麵醬好污 jo,就咁用一個透明膠袋裝住,用一條繩綁好,我成日都唸雜貨鋪咁多食物一定養活好多曱甴,所以我每次倒出來用的時候都會小心翼翼,唔想d醬掂到個袋.......依家樽裝都應該會衛生點!


材料:油麥菜、麵豉醬、蒜蓉、糖 

做法:
1. 油麥菜洗淨切段
2. 爆香蒜蓉,下麵鼓醬爆香
3. 下油麥菜,加少許糖,炒至熟透即成

貼士:
1. 麵鼓醬要先用油爆香才炒菜, 這樣可以令醬料更香
2. 因麵鼓醬帶有鹹味,加少許糖可中和麵鼓醬的鹹味

沒有留言:

張貼留言