2008年11月3日 星期一

韓式炒年糕

今日自己起度亂咁炒韓式年糕!早幾日去左尖沙咀韓國街,因為我未去過這條街,我只係知道起尖沙咀,所以上網搵過個左地址,點知比人騙左,好多個人都話係金巴利道,咁我咪行晒成條金巴條道,沿途只見到有1-2間韓國餐廳,跟住全部都係婚紗店,完全都見唔到韓國超市,行完這條金巴利道真係有d失望。亂打亂撞,比我行落左一條街,終於都見到韓國超市,不過又係失望 - 摺左 (心唸又係金融海嘯的衝擊???)。跟住又抱住失望咁向前行,終於都見到一間小型的韓國超市。入地去空手而回,因為所有貨品都係韓文,店主相信都是韓國人,所以我無買到任何物品走了。
之後再行前少少,有一間大d的韓國超市。我起入面行來行去,今次總算滿載而歸。起初我聽到店主講韓文,但後來我又聽到佢講廣東話,所以我就攞住一些 疑似是我要買的物品去收銀處問。 問題1:
我:請問我想炒年糕,應該用圓柱形或是扁扁的。
店:圓柱形是來炒的。扁扁的是煮湯年糕用。
問題2:
我:炒年糕是用哪一款韓式辣醬?
店:用已調好味的辣醬。(因為她估我唔不懂得炒的!)
我:咁這個盒裝的韓式辣醬與包裝有何分別?
店:盒裝未調味,你未煮過好難控制。
我今次去了New World Mart 選購。正確地址為:尖沙咀金巴利街5號地下。
於店鋪門外看見有石頭鍋賣,真是有些好奇想買一隻返屋企試試煮石頭窩飯~ ~ ~
因為唔知正式的韓式炒年糕是用甚麼配料,所以我今次用了泡菜、肉、原粒粟米來炒。這包辣醬真的很辣,但亦帶少少甜 (可能就係所謂的調味辣醬) 都幾好味~ ~ ~
P.S. 金巴利街與金巴利道只是一街之隔,記住唔好行錯啦!

這包就是已調好味的韓式辣醬$25 (都幾貴),全部都是韓文,真是看不懂呢~ ~ ~

韓式辣醬的包裝袋後面有圖教點煮,我都係看圖識字咁跟住整。
韓式年糕買回來的時候是暖暖的,相信是新鮮製作。
仲買左一大桶的泡菜 (Kimchi)

材料:韓式年糕、韓式辣醬、泡菜、肉條、粟米粒、蔥
做法:
1. 肉條加入生抽、紹酒、生粉、糖醃20分鐘
2. 將韓式年糕切短
3. 下油爆炒粟米,盛起備用
3. 下油炒熟肉條,盛起備用
4. 下油炒年糕片刻,下水&韓式辣醬,不停的兜動年糕,以免黏鑊
5. 將所有的配料下鑊同煮至熟透即成
 

沒有留言:

張貼留言