2008年11月25日 星期二

Kate eye make up remover

Kate這個牌子相信未必個個都認識。其實佢係kanebo 的副線,價錢較為大眾化。之前我都係用開舊公司的美容、化妝用品。離開後都再無用佢lu,反而係四出去試各大品牌的化妝及護膚品。

我就好似放監咁,買左好多唔同牌子離試。就係咁我先發現出面原來有好多平、靚、正的化妝品。

等我今次介紹下Kate的化妝品先。Kate唔係四圍都有得買o家。暫時我見到只有屈臣氏、莎莎、雅施有出現過 (但唔係間間都有)
化開妝的靚女們,相信每日都要為卸妝而煩惱。而用左防水的眼線液及睫毛液就更煩。

今次介紹kate 這個卸妝液,行左幾個地方先至比我搵到,唔知係唔係太好用,賣晒定係點呢。行左幾間屈臣氏都無貨,最後竟然比我起莎莎買到。真係超抵用100ml - $57仲平過JPY, JPY900 依家YEN 貴,所以好抵用呀。

初初見到呢支卸妝液見到係一支透明液體。拎起再認真D睇原來係兩層的 (即一層水、一層油) 。再睇下招紙註明係無香料及可以卸防水眼部彩妝。正!岩晒我呀。

同之前用開個D一層藍色油、一層透明水功效係一樣的。抵!抵!抵!仲平過Missha。話晒kate 都係日本生產。有信心保證。原來平野都可以好出色。

沒有留言:

張貼留言