2008年11月1日 星期六

梅菜蒸肉餅

上星期整左咸蛋蒸肉餅,今日再試整多一次,但係就唔用咸蛋,改了用梅菜。因為個肉餅要加大量的水份,今次又想試下大概須要加多少水,原來這個肉餅係須要加大概半碗水,嘩得個少少肉,都要加咁多水,唔怪得知阿蘇話佢的肉餅係好輕啦!

今次製作這個肉餅有些失水準,因為今次加水比起上一次整咸蛋餅時加的水份多了,而豉油的份量唔夠,所以今次的肉餅唔夠醎,蒸好左已經無辦法補救,唯有下次再整的時候加多d豉油,不過我唸短期內都唔會再整,因為都要幾多時間去剁肉........好攰呢!
由星期四開始病一直都未病癒,所以蒸肉餅之前起個碗到唔記得搽油,蒸左之後先至記起,心唸個肉餅一定會黏實隻碗都幾失望,點知蒸完之後見到個肉餅都唔係黏得好實,雖然個肉餅轉唔到,但係都夠鬆,咁都算無白費我剁肉餅的心機。

材料半肥瘦梅頭、梅菜
調味料
生抽、老抽、糖、麻油、油、生粉、紹興酒
做法
1. 剁碎豬肉後加入生抽 (要多些)、老抽 (取其顏色)、糖,醃25分鐘
2.加入生粉、少少油、麻油拌勻,然後逐少逐少加水,順時針方向攪拌,直至碎豬肉在碗內攪拌時是變得輕身,臨蒸前加入紹興酒攪勻,再放入梅菜攪勻。
3. 預備另一隻闊口扁身碗,先搽油在碗內,再倒入碎豬肉。
4. 隔水蒸25分鐘即成。

沒有留言:

張貼留言