2008年12月1日 星期一

Pekkle mini cushion

尋日收到通知話出左個新的Pekkle cushion 已經好想跑去買。因為種種的原因所以今日先至出去買。
尋晚起雪藍個blog 到見到個cushion 個樣咁靚已經忍得好辛苦,我又驚買唔到,其實我下午已經打左電話去留左一個。跟住睇完雪藍個blog即刻再打去美寶再留多一個,點知老闆娘話放心啦,佢今次入左好多貨實會買到喎,我聽到老闆娘話入左的貨量都係驚訝,一次可以入到咁多貨。我唸係我地班pekkle 快閃黨的原故,所以老闆娘入多左貨啦!就係咁我今日就好安心咁去買左pekkle cushion $58,真係好靚呀。我又係見到佢咁靚唔捨得用添!但係我買左3個喎。點解我有咁多個都會唔捨得用呢。我都覺得自己好奇怪呢~~~~
正面

背面

沒有留言:

張貼留言