2008年11月29日 星期六

Pekkle 翻版篇

相信已經有好多BLOG 友已經買左這款拖鞋。而我一直都想擁有。但係又搵唔到大人拖鞋。話說上星期起尖沙咀見過對小童拖鞋已經好鍾意。可惜個到只有小童款。我邊樹有咁細隻腳吖,所以就無買到。
早幾日見到雪藍post 左個Pekkle 老翻五寶後。我知道深水埗有得買,就每日都想lunch去走一轉,但係又怕趕唔切,所以最後都係選擇左尋日放工去買。
我仲唸住夠時間啦,大約7:00去到。因為雪藍已經話左比我知邊度有得買,咁我又唔駛格價。去到就問人地。
我:唔該我想要鴨仔拖鞋
職員一: 係唔係唐老鴨
我:唔係呀, 有個P字個仔鴨
職員一: P字鴨, 哦PC鴨吖
我:PC鴨?????? (心唸個名咁新潮,PC狗+
混合體)

職員一: 叫佢同事(職員二)搵比我
我:我仲想要好大個公仔頭個對拖鞋
職員一: 望下我,我地收緊鋪喎 (想唔做我生意)。我同佢講我特登過離。佢再望下我,係唔係得這兩樣咋。
我:um........仲想要多一個頭飾
職員一: 好啦好啦,你行入去等下啦
職員二: 帶我去搵頭飾。其實間鋪已經熄左一半燈。佢帶我行入去望兩望就話。賣晒啦,無呀 (似乎真係好趕時間關門,唔想做我生意咁),好在我同pekkle 有緣起一個好暗的地方咁都比我見到佢。
我:呆等佢搵埋對大頭拖鞋比我。
職員二:唔知行左去邊搵,返入離又話無晒貨啦
我:唉!算啦,無就算啦 (心唸反正我起女人街都見到有得賣,加上我本身都有一對)
職員一:與職員二對話“剪左門口掛出嚟個對比佢啦”
職員二:你放左起邊呀?跟住職員二又話無啦,職員一好似比你賣左呀
職員二:對我說:「你等等,我去第二間鋪攞」
我:平時幾點收鋪?8:00pm因為今日老闆生日趕住去食buffet 所以咁急.......
我:最後所有野都齊晒付款走人。找完錢正想走之際,突然想起自己係比$500佢,竟然找少$300,好在我突然間想起。如果唔係這轉老翻都係超貴!

呢對毛巾拖鞋著落都幾舒服,我會再去買多一對用來儲。有兩個size (大人$45, 小童$40)

大頭公仔拖鞋$60,其實上年起美寶都買左一對,美寶話佢自己只會買真野,但係我拎住這對老翻,同起美寶度買個對做對比,睇唔出有乜野分別......難道美寶都會賣假野???如果美寶賣的真係假野我咪要當自己溝貨囉!

這個正方形pekkle $15。我真係好鐘意,個人覺得正方形pekkle 份外可愛。唔講真係以為這個產品係真野,如果入面放住的產品係hello kitty 相信無人會忙懷疑囉!
我初時都係唸住這個頭飾會係賣$10,但係我問個店員幾錢,佢話你呀$15啦。我唔知佢會唔會係坐地起價,所以買住2個先。下次再去買多幾個至得!


沒有留言:

張貼留言