2013年3月27日 星期三

Rimmel Lasting Finish Soft Colour Blush ~ Pink Rose

之前起Feelunique.com 訂左Rimmel Lasting Finish Soft Colour Blush ~ Pink Rose (£3.99 x 14% x 12.28=HKD42.12),其實我自己唔認該呢個品牌,上網check 完之至知Rimmel 係一個開架品牌,佢係起英國製造,售價又平,一個胭脂折左港子都係四十幾蚊。

初時都有少少擔心,因為無得試色都唔知個顏色岩唔岩自己,今次都係膽粗粗咁試下,點知收到個胭脂後見到個色又ok,本來想拆左個胭脂出嚟放入個化妝盒度,點知唔小心刮左落去個胭脂度!

呢個胭脂真係好上色,拎小小已經好出色,而且好long lasting,四十幾蚊真係超抵用,下次會再回購!



2013年3月25日 星期一

Escade Cherry In The Air

香水不經不覺之間已經成為了我生活的一部份,因為之前去旅行買左好多野,所以我決定所有野都要用晒之後先至可以去買,心理上收到張月結單個心無咁肉痛!上個星期我支香水用晒之後一直都唔得閒去買,都係衰在節省個少少,其實遲早都係要買,今日買同早幾個星期買都唔差得幾多時間,成日唸埋D咪橋,就係咁搞到我過左一個好不愉快的一個星期,或多或少係唔習慣無左香水伴隨自己啩,又或者係唔習慣身上無左一陣香氣,但其實我自己聞唔到自己身上的香水味,所以都唔知係咩心態無噴香水自己渾身唔至在!

尤記得細個岩岩出嚟做野個時,我買左好多支香水,每日都可以用唔同味,但當日子耐左,我發現原來香水係會變味,自此之後我每次都係用晒一支先至會再買。

大大話話我都用過好多不同品牌的香水,到今時今日我都係鐘情於ESCADA這個品牌,好鐘意佢D 香水甜甜的氣味!加上ESCADA經常都會出一D限量版香水,其實我每次用完一瓶ESCADA 的香水,如果好鐘意個隻味都唔會再買得返,因為好快佢已經係轉左第二隻限量版。

今次起我自己個BLOG 度加多左一個TAG 專為香水而設,純碎只係方便我自己search 自己用過咩牌子的香水咋,無乜特別家!

第次亦都係我第一次起sasa 買香水,起sasa買香水有一個好處係無人會走埋嚟sales 我,我可以自己任試佢d tester,而沒有任何人煩擾住我,所以我都買得幾開心家!

2013年3月24日 星期日

Water2 Moisturising cream (Hyaluronic Acid Edition)

之前去學化妝 Joewe 介紹左一隻又平又好用的面霜比我地用,呢隻面霜係由ASANA 代理, 我自己從來都無唸過會買呢個面霜嚟試,不過見Joewe講到佢咁好由咁抵用,於是就乜都唔唸即刻去萬寧買左,呢個面霜標價係二百幾蚊,但減價後就$89。$89真係一個好大眾化的價錢。

終於都試用左,打開個面霜有淡淡的香氣,面霜好易起面上推開,上面後感覺都幾潤,好快被皮膚吸收,一d 都唔笠,加上保濕及鎖水時間亦很長。產品介紹話成份中有4D透明質酸,講到好似好勁咁,不過真係好潤,用晒之後會再回購!

2013年3月23日 星期六

Makeup workshop~lesson 2

今日去上埋最後一堂的個人化妝班,上埋今堂真係學到好多野離開,真係好開心可以跟Jowe 學到化妝,今日化完妝之後真係唔係好認得我自己,完來我係可以咁靚,對眼係係可以咁大,化完呢個妝之後真係唔相信呢個係我自己來。

因為今堂學的眼妝我唔會成日化,所以我寫底左以下的少少部驟,作為將來自己練習時用!

Jowe介紹左兩個牌子的眼影比我地,佢話NARS & Canmake 的眼影會比較上色,如果要買就買呢兩個牌子;胭脂就係Benfits / Canmake 的珊瑚色!

今日教左打暗影,而暗影的牌子係 Canmake,Canmake係一個開架品牌,價錢好大眾化,一d都唔貴,仲好低用。Jowe 話陰影粉買 1 / 3號色,我去到sasa 見到佢個tester 寫住3號色係自然膚色,所以我買左個3號色,Shading Power $88!

化妝部驟
1. 底妝
2. 粉底
3. 遮瑕 (黑眼圈、暗瘡印、鼻翼紅印、嘴角)
4. 碎粉
5. 畫眉
6. 眼影
7. 眼線
8. 假眼睫毛 (先用睫毛夾,睫好真睫我,之後量度假眼睫毛的長度:由眼頭開始至眼毛最後一根;貼好假眼睫毛後再補回眼線,補回假眼睫毛與眼線之間的虛位)
9. 貼雙眼皮 (待膠水完全乾透後,用雙眼皮丫叉定位)
10. 補回眼影於雙眼皮膠貼上
11. 下眼線 (我自己的眼形,適合畫半條下眼線)
12. 鼻影 (由眉頭開始晝到去鼻頭,之後再在鼻樑打光影)
13. 陰影 (由腮骨住向下握到去頸位,之後再向前推)
13. 胭脂 (我自己只要搽起蘋果位至鼻翼。因為我權骨唔高,所以唔須要用拉長去到權骨位)



Kate Wide Edge Eyes BR1

一直都好鐘意買Kate 的化妝品,因為價錢大眾化,加上quality 又唔差,今次呢盒眼影又係免費,皆因credit card 入面有大量的cash dollars,唔知可以點樣用左去所以就走去屈記揀左少少化妝品,今日開呢個眼影嚟用先至放現,原來kate 的眼影已經變得越來越user friendly,起個盒度已經印晒每一隻顏色的用途,唔駛驚第日唔見左個盒唔知個產品點用!

不過近來亦都覺得kate 的眼影不及幾年前的上色,要搽幾次先至可以上到色!不過呢個價錢都係好合理!

2013年3月22日 星期五

RMK Cleansing Oil

之前去RMK 買化妝品,買滿$2,000有化妝品送,貪少平宜的我當然唔放過呢個機會,咁岩先我支卸妝油又差唔多用完,所以要入定貨先,呢瓶卸妝油$260 / 175ML,計返其實都幾貴。

用佢嚟落妝,用完之後皮膚完全沒有好乾的感覺,搽上面有一陣薄荷的氣味,好清涼,效果都好好,只可惜係貴左少少。


2013年3月19日 星期二

Champneys Mediterranean Bliss Body Hydrator

之前Boots再返返嚟香港,我已經急不及待咁買左,但係一等就幾個月,今日終於都有機會試左去啦,今次用的係 Champneys Mediterranean Bliss Body Hydrator (地中海潤膚霜),佢真係好香,個香味可以keep 到好耐,而且好舒服,滋潤度方面就一般,如果我自己起冬天用就一般,夏天用我自己就覺得岩岩好,但一般皮膚用一定夠潤!

價錢方面都算中上$139 /$200,呢個價錢同起泰國買都係差唔多,分分鐘萬寧做promotion仲平過起泰國買添!

2013年3月17日 星期日

懷舊大波板糖

話說早排行街見到呢支嘉頓大波板糖,一見到即時唸返起一D細個的兒時回憶,仲記得細細個好鐘意食糖,所以成日買呢隻大波板糖食,但佢又太甜所以次次食到一半就食唔落,又唔想浪費,所以我會用保鮮紙包住放入雪櫃第二日再食,今日唸返起又真係好唔衞生,可能係細個無人教,好多時都做左好多錯事。

呢枝大波板糖真係一個好懷舊的食物,今日大波板糖已經起超級市場消失,要買都要去一D舊式的辦館先至可以買到,唔知再過多幾年仲會唔會有得買呢?

RMK make up prodcut

之前上完第一堂化妝堂,所以我就再轉用返RMK的化妝品,今日一口氣買左$2,015,因為貪小平宜,買滿$1,800可以送一支唇膏及睫毛液,雖然我自己唔岩我,但係貪心呢家野真係好難忍!反正買個D 野我又一定會用得到,加上庄該好快可以用得晒,所以買多少少stockup 都無妨!

Makeup base $320
Foundation $370
Cleansing oil $260
eyebrow brush $55

2013年3月16日 星期六

香港花卉展覽2013

今年係第三年嚟花展,入場費同往年一樣都係$14,而星期一至五年滿60歲的長者仲係免費入場,花展展期由15/3-24/3,想去的朋友就要儘花安排,錯過左就要等到下一年。

經驗話我知起花展頭幾日嚟D 花係最靚,至於邊段時間去最好,一係就一朝早開門前到達,一係就四點幾五點襯個天仲係光的時候去,因為呢段時間人流開始少,而天色係光猛時影相係最好,當然手腳係要快,因為好快天黑,夜晚影就無咁靚!

依家科技先進今年好多人都係就咁拎住個電話起度影花,但係電話功能所限,好多時都要拉到好近先至可以影到,所以有時都比呢D 人阻住影相,我就係咁花左好多時間起度等人用電話影完之後先至可以影,所以又嘥左好多時間!

原來影相都要花時間,想影到一張靚相須要捕住最佳的時刻,身邊原來有好多方法都可以陪養耐性,我呢個無乜耐性的人當然都要慢慢學習啦!

今日係有目的咁入去花展,所以一定要買到花先至捨得離開,今年發叔又無參展,本來唸住可以用一個比較方便的方法買到發叔的靚花,睇離真係要搵入走入粉嶺探下發叔至得。

蘭花的售價已經越來越平,今年花展賣的蘭花最平係$20,對我來講真係入門的一個最低門檻,我可以試下種,如果成功可以種返一D較靚的品種。


好似薑的仙人掌

呢隻花好靚,唔知佢叫咩名呢?

生態缸~真係好靚,透過自然的生態可以為微生物供給食物,生態缸入面有魚、蝦、蟹
呢盤係我帶走的蘭花