2013年3月9日 星期六

Day 3~Bangkok, Chatuchak Weekend Market

今日的行程只係去Chatuchak Weekend Market (翟道翟),呢個地方好似香港的女人街咁,專售賣一d平價的物品,呢度好大,乜都有得買,真係行一日都行唔完,因為我地間酒店好近住於national stadium附近,我地食完早餐之後就行過去搭BTS 去Mochitm。

How to get to Chatuchak MarketSky Train BTS get off at Sapan Khwai Station or Mochit Station (exit 1)
MRT get off at Kamphaenpetch Station

今日車上個個都係去Chatuchak Weekend Market,我地都係跟住人群的方向一齊行!一入到去已經開始買野,去到呢個地方一定要講價,佢地一定會平少少賣比我地,今日只係得一個檔攤唔肯減價,所以我地會買到。

我地只係行左四個鐘左右大家都覺得攰所以就走,原來除左BTS 可以去到Chatuchak ,MRT 都可以去到,我地行到咁上去見到有個地鐡站的物體於是就衝入去,唸住搭車返酒店,點知入錯左,完來我地去左MRT,而酒店位於national stadium,所以一定要搭BTS。唯有又走返出去搵BTS 入口,但係大家都好攰,所以好不顧儀態咁起MRT入面個地下坐左起度休息,其實起外國地方都唔會有人理,因為大家都係咁坐,坐完休息完之後我地又起程。

我地岩岩入到去Chatuchak,有個好心的店主比左個chatuchak 的地圖我地方便我地四圍去買野!

於Chatuchak section 3 內有一間銀行可以換錢,如果買到無晒錢,咁不妨可以去搵下呢個兌換店換錢,但係chatuchak 咁大,要搵呢個兌換店真係有少少難度。

最後,我地起chatuchak 迷路,好在有位好心的店主教我地由gate 3出再走入公園咁就係一條捷徑去到BTS。

行完Chatuchak,我地順便去酒店附近的BMK買埋一D 零食手信。再去酒店對面做massage,因為實在係太攰,所以做按摩真係一個好好的享受60mins 按摩都只係300baht。

At National Stadium buying ticket go to Mo Chit 35 baht

Train tickets

Outside Chatuchak Weekend Market

Clock tower

呢個鐘好靚好得意,好可惜佢太大個,我無咁多地方放,唯有影低張相,望梅止渴

Thai Orange Juice 40bath

求其起Chatuchak 搵左間餐廳食飯,服務員服務質素好好,當我地坐低後個職員同我地講同第二枱落完單之後會返過嚟幫我地落單,真係有交帶

mama noodles

Thai Milk Tea

Coconut ice-cream 30bath

free of charge Coconut juice
chattuchakmap
map for Chatuchak Weekend Market

離開時起Mochit Station 望到的風景

去到泰國當然想食返一餐正宗的泰國菜,但係呢幾日我地日日都行嚟行去,今日難得咁早完成行程真係唔想再行嚟行去,於是我地就問酒店職員邊度有泰國菜食,佢就介紹左呢間Somboondee Seafood Market比我地,呢間餐廳起D 旅遊書入面都有介紹,入到呢間餐廳,佢有D 似我地香港的茶樓咁,食物質素真係好普通,本來對個粉絲蟹有好大期望,最後都失望,唔算十份好味,今餐最好味的就係個魷魚同個炒菜。呢餐飯係超貴4800baht+10% service charge 480baht。

呢個豉汁蒸扇貝,豉汁太多,扇貝太細,唔抵用,亦都唔好味

冬蔭功湯,蝦唔夠新鮮

食完飯就搭的士去BIG C,Somboondee Seafood Market的職員好好,因為我地食完飯問佢BIG C 幾多點關門,佢話唔係好肯定,應該係十一點左右,於是我地就拿拿臨起程,點知個職員跑出門口幫我地截的士,真係十份的熱情,由餐廳去BIG C 車費100baht。

行完BIG C 去左樓下間麥當奴食雪糕,泰國麥當奴的雪糕款式同香港的有少少唔同,價錢仲貴香港少少。士多啤梨個杯要32baht。

沒有留言:

張貼留言