2013年3月3日 星期日

Makeup workshop~lesson 1

上兩個星期終於都的起心肝報名學化妝,以前都係參加過MAC, shiseido 個D 化妝班,貪佢地上完堂之後可以全數換返化妝品,其實變相係免費學化妝!

但我自己總係覺得呢類化妝堂個效果一D 都唔好,加上我個樣又唔係咁易化,次次上親堂個D BA 都會搵個輪廓深又易化的人示範,而我呢類內雙眼皮,加上輪廓又唔深,所以上完呢類化妝堂我自己都好似無學過野咁!

之前上網見到有人介紹左一間化妝學校,見學個個人對眼同我差唔多樣,學完化妝之後個樣完全唔同晒,所以我終於都的起心肝去報名,個course 共兩堂6小時,$1,200.00。

課堂上完全無hardsell買任何的產品,所有的介紹都係出於化妝師的真心介紹,至於買唔買係個人的選擇 (因為導師都係介紹一D 開架的化妝品給我們),呢間公司主張學員帶自己平時用開的化妝品去學習,化妝師會用我平時用開的化妝品作教學!

今堂主要教底妝及畫眉,仲糾正了我平時對護膚品的誤解!

化妝師極力推介RMK的base & foundation,其實rmk 早排我都用過,但係又唔夠保濕及易甩,我將我的經驗同化妝師分享,佢再用左RMK 起我塊面比我試多一次個效果,唔知點解經佢對手化一化;底妝keep到8個鐘無溶、甩、浮粉......而面上係好有光澤,化左底妝都完全唔覺眼。Joewe話化妝品好唔好除了化妝品本身的質地外,化妝的手勢都係好重要。

平時我搽base只係大概用5毫子的份量,但係Joewe話我乾可以搽多少少起比較乾的部位等皮膚吸收晒之後先至再上濕粉,Joewe建議我下次買RMK foundation 時用102號色,而遮瑕膏都係買RMK 102色 refill,Joewe話個遮瑕膏有3隻色,其他的顏色唔適合我,下次只要買refill 就可以又可以慳返d 錢!

Joewe上堂時介紹了一些平價化妝品給我們,佢唔會迫我地一定要買嚟用,佢話佢只係想大家都可以用到一D 又平又好用的化妝品,而買唔買只係我地自己的取捨,佢仲話如果我地自己仲有化妝品未用完,可以用晒先至買,唔好浪費左自己現有的化妝品。

至於護膚方面,Joewe建議我地平時多用天然的護膚品,例如平時可以用新鮮蘆薈來洗面,蘆薈有陣靜、舒緩、抗炎的功效,亦可清除面上的暗粒!

上完第一堂之後我再添置了一些我沒有的眉部化妝品!

以下的化妝品係Jowe 介紹給我們的
1. Kate Eyebrow Color N LB-2 ($58)
2. Kate Designing Eyebrow EX-5 ($76)
3. Water2 Moisturising cream (Hyaluronic Acid Edition) ($89)
4. Revlon ColorStay Aqua #3 (Light) ($148)
5. 三角形粉卜 ($28)
6. Fraiche Auto Eyebrow #24 Brown ($20)



沒有留言:

張貼留言