2013年3月7日 星期四

Day 1~Bangkok, LIT bangkok hotel, UGOLINI

期待已久的泰國之旅終於都出發啦!我地今日乘搭CX615, 10:05am 班機前往bangkok,經過約2小時的航行時間終於都到達目的地,去到機場辦理入境手續時見到有個adv講買一張7日無限上網的電話咭只係299baht,但係我地去到counter時已經全部售罄,咁無法啦,唯有唸住去到酒店有wifi先至上網啦。

落機後我地乘的士往酒店車資800baht,今日好塞車我地搭左好耐車先至去到酒店差唔多三點啦!放低行李再休息一下就出動外出食少少野。

點知去到MBK行街時見到有間鋪頭賣起機場見到個張雷話咭,不過價錢就貴少少500baht,但係唔知點解iphone 完來係用唔到呢張咭,個店員都唔知點解,於是就叫我地去apple store 問下,但係apple store的職員又唔知點解,於是就叫左我地去電訊供應商dtac問,但係dtac的職員又唔知點解,於是就幫我地打去hotline 問,但係都問唔到個結果,來來回回我地浪費左好多時間起度搞張電話咭,最後,我地估計係因為iphone lock 左所以先至用唔到泰國當地的電話咭,而我自己係用samsung 所以就完全無呢個問題!

今日入住的酒店係LIT hotel,呢間酒店都只係開左幾個月,酒店比較細,位於一d 內行入面,好多的士司機都唔知呢間酒店起邊,所以有一晚有個的士司機係咁起條街到兜圈都搵唔到間酒店。呢間酒店個泳池好唔掂,泳池又細、水又唔乾淨,唯一一個好處係位於市中心,方便出入shopping!

因為搵左張電話咭好耐,所以浪費左好多時間,行完街之後去左UGOLINI食意大利餐,呢間餐廳好難搵,好在最後真去到,呢餐飯真係食到好滿足,因為實在太好味,如果有機會再去bangkok,一定要再去返呢間餐廳!


超好味的陳醋及olive oil

因為個實在太好味,所以我一口氣食左三件麵包

一見到就流晒口水的蒜蓉帶子,香噴噴,一放入口嘩一聲

超好味的鵝肝

order 左太多野食,所以食剩左好多...

呢個青檸雪巴,好味到暈,食到咁飽滯食到一個酸酸甜甜的甜品真係好滿足!

沒有留言:

張貼留言