2013年3月25日 星期一

Escade Cherry In The Air

香水不經不覺之間已經成為了我生活的一部份,因為之前去旅行買左好多野,所以我決定所有野都要用晒之後先至可以去買,心理上收到張月結單個心無咁肉痛!上個星期我支香水用晒之後一直都唔得閒去買,都係衰在節省個少少,其實遲早都係要買,今日買同早幾個星期買都唔差得幾多時間,成日唸埋D咪橋,就係咁搞到我過左一個好不愉快的一個星期,或多或少係唔習慣無左香水伴隨自己啩,又或者係唔習慣身上無左一陣香氣,但其實我自己聞唔到自己身上的香水味,所以都唔知係咩心態無噴香水自己渾身唔至在!

尤記得細個岩岩出嚟做野個時,我買左好多支香水,每日都可以用唔同味,但當日子耐左,我發現原來香水係會變味,自此之後我每次都係用晒一支先至會再買。

大大話話我都用過好多不同品牌的香水,到今時今日我都係鐘情於ESCADA這個品牌,好鐘意佢D 香水甜甜的氣味!加上ESCADA經常都會出一D限量版香水,其實我每次用完一瓶ESCADA 的香水,如果好鐘意個隻味都唔會再買得返,因為好快佢已經係轉左第二隻限量版。

今次起我自己個BLOG 度加多左一個TAG 專為香水而設,純碎只係方便我自己search 自己用過咩牌子的香水咋,無乜特別家!

第次亦都係我第一次起sasa 買香水,起sasa買香水有一個好處係無人會走埋嚟sales 我,我可以自己任試佢d tester,而沒有任何人煩擾住我,所以我都買得幾開心家!

沒有留言:

張貼留言