2013年3月10日 星期日

Day 4~Bangkok, Siam Discovery, Boots

今日係最後一日起曼谷,無乜特別行程,我地自由活動,主要都係去買野,我地去左Siam Discovery 行街,我主要係去買Boots,而途中見到呢買家庭用品的店鋪,迪迪被隻貓貓咕臣吸引住,佢非買呢個咕臣不可,呢個咕臣真係非常之吸引,如果我有位放我都會帶隻返屋企,呢個貓貓咕臣只係450baht,迪迪買左兩隻,我自己都睇中左一個紙巾盒,但係佢太阻地方所以我無買到,只係影左張相留底做紀念,可以的話希望不久的將來可以帶佢返屋企啦!

今日唔塞車大約半個鐘的車程就已經可以去到機場,亦即係我準備要離開啦!

起機場食左一餐好豐富的午餐

Thai ice tea

呢個粉絲好辣好好味

呢個係青咖喱雞

沒有留言:

張貼留言