2013年3月23日 星期六

Makeup workshop~lesson 2

今日去上埋最後一堂的個人化妝班,上埋今堂真係學到好多野離開,真係好開心可以跟Jowe 學到化妝,今日化完妝之後真係唔係好認得我自己,完來我係可以咁靚,對眼係係可以咁大,化完呢個妝之後真係唔相信呢個係我自己來。

因為今堂學的眼妝我唔會成日化,所以我寫底左以下的少少部驟,作為將來自己練習時用!

Jowe介紹左兩個牌子的眼影比我地,佢話NARS & Canmake 的眼影會比較上色,如果要買就買呢兩個牌子;胭脂就係Benfits / Canmake 的珊瑚色!

今日教左打暗影,而暗影的牌子係 Canmake,Canmake係一個開架品牌,價錢好大眾化,一d都唔貴,仲好低用。Jowe 話陰影粉買 1 / 3號色,我去到sasa 見到佢個tester 寫住3號色係自然膚色,所以我買左個3號色,Shading Power $88!

化妝部驟
1. 底妝
2. 粉底
3. 遮瑕 (黑眼圈、暗瘡印、鼻翼紅印、嘴角)
4. 碎粉
5. 畫眉
6. 眼影
7. 眼線
8. 假眼睫毛 (先用睫毛夾,睫好真睫我,之後量度假眼睫毛的長度:由眼頭開始至眼毛最後一根;貼好假眼睫毛後再補回眼線,補回假眼睫毛與眼線之間的虛位)
9. 貼雙眼皮 (待膠水完全乾透後,用雙眼皮丫叉定位)
10. 補回眼影於雙眼皮膠貼上
11. 下眼線 (我自己的眼形,適合畫半條下眼線)
12. 鼻影 (由眉頭開始晝到去鼻頭,之後再在鼻樑打光影)
13. 陰影 (由腮骨住向下握到去頸位,之後再向前推)
13. 胭脂 (我自己只要搽起蘋果位至鼻翼。因為我權骨唔高,所以唔須要用拉長去到權骨位)



沒有留言:

張貼留言