2013年3月8日 星期五

Day 2~Bangkok, Floating Market, Divana

酒店職員Nick推介我地包的士 (包的士1,500baht,本來nick 同我地講係1,100baht,點知最後話1,500baht) 去泰國的旅遊景點,我地揀左去floating maketing,本來Nick建議我地7點出發,但係實在係太早,本來我地唸住唔去,最後nick幫我地改左9:30am,所以我地先至決定去,其實越早去越好,因為個水上市場係好早開,越早去越熱鬧!我地食完早餐已經接近10:00am,Nick 一早已經起酒店度等我地啦!由酒店出發去到floating market 已經11:40am。

Floating market 位於Damnoen Saduak,用傳統的小船載著遊客於水上市場遊覽,門票 2,000 baht (including floating market & elephant riding),水上市場市要售賣紀念品、小食、蔬果等......

遊覽完水上市場及騎大象已經2點幾,我地起floating maketing 出面間食店食午膳,無論起泰國任何地方,食乜都係咁好味,呢間食店每款食物都係100 baht,但份量就唔係咁多,如果男士食就要order 兩碟!我地order 左4碟share 嚟食!每款食物的賣相都係靚好好味!

食完野之前我地就搭返的士去市區,今日都唔算十分塞車,所以好快就去到,我地揀左去一間較貴的SPA~DIVANA,呢個treatment包埋一份小食,雖然係小食但係都好飽肚,我地覺得呢個treatement 個次序係調轉晒,佢係做左身體護理先,之後係頭部滴油,最後先至係洗面落妝。

今日揀左Ayurvedic Rose Glamour,全程大約5個鐘,療程就270 mins / 7,150 THB,我地係出發前預約,本來我地係想下午做SPA,但係DIVANA FULL 左所以被逼要選擇時段,如果大家對呢間SPA有興趣記得早少少預約。做完SPA我地預約的的士司機Mr. Joy亦已經起門口等我們,Mr Joy 係一位好細心的司機,下次再去泰國一定要Book o返佢!

做完spa 之後發生了一個小插曲,我同迪迪一間房,佢起身去左沖涼,當時divana的職員出左去門口外等我們,而我起身後企左起個缸邊,之後我感覺到有少少不適,當時心想只係呼求主,救主保守,不經不覺間原來我已經暈左,經迪迪口中得知,佢沖涼途中職員入返嚟,見到我暈倒上,職員係咁叫我,嚇到佢沖緊涼都走左出嚟,佢只係見我打橫咁瞓左起地上,叫極都叫唔醒我,佢地本來係唸住送我入醫院,但同時間我亦開始有返知覺,開始慢慢咁醒來,甦醒時只聽到職員問我Miss are you ok? 醒返之後我唔係好舒服,好想嘔,職員扶左我入洗手間我將之前食個d食物全部嘔返晒出嚟,之後成個人舒服晒!起暈左之前至我醒返呢段時間我係完全失去左呢段時間的記憶!我醒返之後迪迪係咁問我有無撞親d牙,其實暈左跌落地下唔係應該關心有無撞親個頭,反而佢係關注我有無撞到d牙?無法啦因為佢太注重儀表!佢問左我幾次先至醒起問返我有無撞親個頭,我答佢無呀,之後佢又同我講,真係唔係好明點解我會打橫咁瞓左起地下,佢話點唸都唔明,佢仲唸左好多個角度,話我無可以會咁樣瞓左起個地下度,佢不斷叫我記下究道發生了甚麼事!感謝主的保守,起我暈的時候我無跌返入個缸入面而比水浸親/浸死,而暈倒跌落地下又無撞親個頭,感謝主的保守讓我絲毫無損且平安!其實朋友有叫我去醫院check 下有無撞到個頭,但我心知主必保守,我係完全無撞親,所以我係無去過醫院檢查!現在還健健康康咁回來!



呢張相可以睇到當地人的生活,雖然泰國好熱,但係佢地都唔會開冷氣

途中的cocount sugar farm

水上市場的小船,販賣不同的食物

賣各式香料的水上店鋪

泰國龍眼好味,我地買左山竹80 baht及龍眼100 baht

路途中的廟宇

我地條船駛到去呢個位有一大堆鴨,佢地好快就避開我地


今日咁熱,呢個騎大象地方,提供每人一瓶超冰凍的水,飲完之後真係好舒服

floating market 外的小食檔
呢度係我地做SPA 的地方~divana

洗乾淨腳準備腳部磨砂

磨砂完之後,將對腳放左入去一個好熱的熱石上

好美味的泰式小食

好辣的冬蔭功湯,但好好味

泰式炒河粉

清水及lemon grass tea

香蕉

做完spa 之後的檸檬草茶及火龍果

沒有留言:

張貼留言