2013年3月2日 星期六

Standard Chartered~my dream account@2013

為左想要渣打本米奇老鼠支票簿所以我特登去渣打開左個my dream account,老老實實佢D禮品我就無乜興趣,所以我主要都係要本支票簿為主。今次開渣打個account 波折重重,令我對渣打的服務好失望,服務態度又唔好,其實都唔知可以向邊方面投訴!

都係因為開左個my dream account,所以我先至知道原來香港已經有人民幣支票,而我亦都申請左人民幣支票簿,方便將來將D人民幣轉去其他銀行!

呢兩本存摺只係得封面有卡通主角,內頁只係一本同平時無異的簿仔。

沒有留言:

張貼留言