2013年3月16日 星期六

香港花卉展覽2013

今年係第三年嚟花展,入場費同往年一樣都係$14,而星期一至五年滿60歲的長者仲係免費入場,花展展期由15/3-24/3,想去的朋友就要儘花安排,錯過左就要等到下一年。

經驗話我知起花展頭幾日嚟D 花係最靚,至於邊段時間去最好,一係就一朝早開門前到達,一係就四點幾五點襯個天仲係光的時候去,因為呢段時間人流開始少,而天色係光猛時影相係最好,當然手腳係要快,因為好快天黑,夜晚影就無咁靚!

依家科技先進今年好多人都係就咁拎住個電話起度影花,但係電話功能所限,好多時都要拉到好近先至可以影到,所以有時都比呢D 人阻住影相,我就係咁花左好多時間起度等人用電話影完之後先至可以影,所以又嘥左好多時間!

原來影相都要花時間,想影到一張靚相須要捕住最佳的時刻,身邊原來有好多方法都可以陪養耐性,我呢個無乜耐性的人當然都要慢慢學習啦!

今日係有目的咁入去花展,所以一定要買到花先至捨得離開,今年發叔又無參展,本來唸住可以用一個比較方便的方法買到發叔的靚花,睇離真係要搵入走入粉嶺探下發叔至得。

蘭花的售價已經越來越平,今年花展賣的蘭花最平係$20,對我來講真係入門的一個最低門檻,我可以試下種,如果成功可以種返一D較靚的品種。


好似薑的仙人掌

呢隻花好靚,唔知佢叫咩名呢?

生態缸~真係好靚,透過自然的生態可以為微生物供給食物,生態缸入面有魚、蝦、蟹
呢盤係我帶走的蘭花

沒有留言:

張貼留言