2012年10月29日 星期一

Uni Jetstream αGEL

從來都未試過起淘寶買野,今次都係托同學幫我起淘寶買左以下支筆同埋筆芯,原來起淘寶買筆比起香港平一半,仲要係真品,以下呢支筆暫時只係見過起log-on 先至有得買,但係超貴超過一百蚊,但係起淘寶買平一半有多,筆RMB50,筆芯RMB4.30,真係平好多,其實我自己本身都有一支αGEL鉛子筆,但係支筆太重,用佢嚟考試渣往三個鐘都唔會痛,但係支筆就太重,寫一陣就會好攰。

我試過以下呢支,佢比起舊版輕好多,但比起膠殼原子筆佢確實係比較重左少少,但我buy 佢個αGEL,嚟緊仲有應付三個鐘的考試,希望呢支筆可以幫到我啦!


沒有留言:

張貼留言